poniedziałek, 26 maja 2014

BARDZO WAŻNA NOTKA!


Hej Misie.

Zdecydowałam napisać wam tą notke, ponieważ mega denerwują mnie wasze chamskie komentarze, że musicie czekać na rozdział miesiąc.
Jak wiecie, jestem w trzeciej klasie gimnazjum i przez ostatnie 2 miesiące nie mam czasu praktycznie na nic.
Dochodzi też, sprawa weny. Na swoim koncie mam ponad 5 skończonych opowiadań i trzy w trakcie.
Nie chce żeby ten blog, był taki sam jak ten o Harrym < klik >.
Jeśli nie mam weny, nie napisze ani jednego słowa. A jeśli ją mam potrafie napisać cztery rozdziały pod rząd.



DROGI ANONIMIE.
Nie wiem czy wiesz, ale już raz pisałam, ze zastanawiam się nad usunięciem bloga. Powinnaś/eś się cieszyć że w ogóle coś dodaje. 
Jest to dla mnie trudne bo wiem że czekacie na następny rozdział a jego wciąż nie ma.

Wiem też, że przez takie wielkie odstępy w rozdziałach straciłam wielu czytelników, ale wiem, ze Ci najwierniejsi zostali.

I ZA TO WAS KOCHAM.
BUZIAKI DLA KAŻDEGO, KTO DOCZYTAŁ DO KOŃCA

11 komentarzy:

  1. nie usuwaj go prosze moge czekać nawet miesiące na rozdziały ale to nawet fajne takie czekanie i nie przejmuj sie takimi co tak pisza ;)<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zostanę do końca z twoimi opowiadaniami !
    nie przejmuj się

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się nimi. Oni chyba po prostu nie mają swojego życia i tylko siedzą i myślą że napiszesz opowiadanie na 20 rozdziałów na dzień. Opowiadanie jest zajebiste i nie wyobrażam sb że byś miała je usunąc ale jest to twoja decyzja :) W każdym razie ja uważam że nawet jeśli miała bym czekać miesiąc to warto! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam, jestem czekam cierpliwie na rozdzialy.Rozumiem o co chodzi z wena bo sama mam bloga.Zycze ci wenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem od początku i zostanę do końca. Nie przejmuj się w ogóle wrednymi anonimami. Osobiście, rozumiem to, że też masz życie. Czasem po prostu się nie chce i tyle. Wiem co znaczy brak weny.
    Czekam na kolejny rozdział, nieważne kiedy go dodasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A należę do najwierniejszych czytelników! Aaaa! To taki zaszczy :3 (wiem, że nic o mnie nie napisałaś :P Ale ja wiem, że jestem od początku :) Tylko inaczej się wtedy podpisywałam xD)
    Ten kto tak pisze widocznie nie ma życia. Albo tak go wciągnął ten blog :P Masz plus :D xD Oj no nie przejmuj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może uznasz to za chamskie ale co mi tam... Jestem w tej samej klasie... Ten sam rocznik co ty, a pomimo tego rozdziały na moim blogu pojawiające się regularnie i do tego najkrótszy miał 5 stron w Wordzie... Więc jak się chce to można

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cię doskonale rozumiem, sama nie dodałam rozdziału przez miesiąc a na mojej skrzynce na fb i gmailu i w komentarzach było mnóstwo próśb o kolejny. Jednak jestem w pierwszej technikum i też bardzo dużo się teraz uczę bo tak jest zawsze że uczy się w ostatnim miesiący. Gratuluję ci talentu i troszkę ci go zazdroszczę, też bym chciałą tak pisać.
    Nominuję cie do Libster Blog Avards, więcej informacji - http://angeloflostsouls.blogspot.com/2014/06/libster-blog-awars.html.
    Oczywiście nie musisz odpowiadać na nominację bo wiem jak jest z czase, poza tym sama możesz dużo nie czytać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.jak byś chciałą wiedzieć gdzie jesteś to w nominacji 2.
      I jak byś mogła i miałą czas, napisz mi co sądzisz o moim blogu *.*

      Usuń
  9. Doskonale cię rozumiem. Sama piszę blooga http://midnightmemories12.blogspot.com/

    Jak narazie są tylko 2 rozdziały i naprawdę ciężko jest się wyrobić z natłokiem nauki ,oraz spotkaniami ze znajomymi.
    Do pisania potrzebna jest także wena.
    Jezeli jej nie ma w danym momencie to nie warto męczyć się pare godzin nad jednym rozdziałem ,a potem czytać, że ludzie nie są zadowoleni, To jest naprawdę przykre ,jeżeli starasz się a inni tego nie zauważają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mogę czekac nawet rok , nie to ze chce ,ale wytrzymalabym , zeby tylko przeczytac nastepny rozdzial,te opodwiadanie jest super i nie powinnas przejmowac się opiniami tych "anonimowych hejterow" , ja cie rozumiem i czekam na next -moge czekac nawet rok <3

    OdpowiedzUsuń