sobota, 15 lutego 2014

Rozdział 13


Ich źrenice automatycznie powiększyły się do granic możliwości a usta ułożyły się w szeroki uśmiech na nasz widok. Patrzyli się na nas , jak na jeden wielki kawał mięsa. Niall podszedł do mnie powoli kładąc ręke na mojej talii.
- Wyglądasz pięknie kochanie. - Cmoknął mnie w usta i wrócił do picia piwa. Dziwnie się czułam w jego obecności. Lepiej niż w obecności Drake'a ale.. Czułam się jak dziwka. Najpierw pozwalałam całować się Justinowi a teraz Horanowi , im jak widać to nie przeszkadzało. Dziewczyny znów zaciągnęły mnie z dala od chłopaków. Dopiero , kiedy zabrały mnie na wyższe "piętro" łodzi , na którym znajdował się spory basen , uświadomiłam sobie że chłopaki muszą być nieźle zaopatrzeni w pieniądze. Wielka łódź z basenem? Nie pasuję tu.
- Too.. Jesteście razem ? - Podekscytowana Danielle uśmiechnęła się łobuzersko.
- Co? NIE! - Szturchnęłam ją lekko i wszystkie zaczęłyśmy się śmiać. Nie rozumiałam jednego. Po co basen na statku skoro wokół otacza nas sama woda?
Rozłożyłam jeden z ręczników leżących obok basenu i postanowiłam się poopalać. Jednak jak przypuszczałam Niall nie pozwolił mi na to. Położył się obok i gładził delikatnie moje plecy.
- Jesteś taka piękna. - Postawił piwo obok mnie i przysunął się bliżej.
- Odejdź , śmierci od ciebie alkoholem. - Zaśmiałam się i przewróciłam na plecy , zamykając oczy. Zignorował moje słowa i złączył nasze usta w namiętnym pocałunku. Odsunął się po chwili i pomógł mi wstać. Zayn włączył nagłośnienie na całej łodzi i puścił jakiś wolny kawałek. Horan przyciągnął mnie do siebie i zaczął kołysać się w rytm piosenki.
- Nie chciałem żeby nasze pierwsze spotkanie tak wyszło. Miało być piękne i romantyczne.
- Miałeś mnie porwać i przetrzymywać w piwnicy ? - Uniosłam brew. Justin powiedział mi o wszystkich zamiarach Nialla jednak ta cholerna nieznana mi siła ciagnęła mnie do irlandczyka niczym światło przyciąga ćmy. Zaśmiał się i przyciagnął mnie jeszcze bliżej. Oparłam głowę o jego bark i wczułam się w muzykę. Bez słowa przetańczyliśmy piosenkę , po której odrazu rozbrzmiała głośna i szybka. Odsunęliśmy sie od siebie i oboje poszliśmy po piwo.

~ Kilka godzin później ~

Siedziałam Niallowi na kolanach i piłam piwo. Nie mam pojęcia ile dokładnie ich wypiłam. Wiedziałam ze straciłam świadomość i robilam to co chciałam. Co chwile całowałam sie z Niallem , jednak nie pozwalałam mu na nic wiecej. Po kilku minutach film mi się urwał.

Obudził mnie chłód który zawładną moim ciałem. Podniosłam się łapiąc za głowę. Mrugałam leniwie oczami próbując dostrzec coś przez mgłę. Spojrzałam na siebie i na miejsce gdzie się znajduje. Oh no tak. Łódź Zayna. Leżałam na pokładzie niedaleko basenu w samym kostiumie. Wstałam i udałam się pod pokład w poszukiwaniu ubrań. Tu też zimno. Ubrałam się , nakładając dodatkowo bluzę Zayna. Opłukałam twarz zmywając tym samym makijaż. Jak bardzo musiałam się wczoraj upić , ze nie pamiętam co się działo? Znów wyszłam na pokład a mgła zniknęła. Przyjaciele Nialla leżeli nieprzytomni na leżakach i pokładzie. Przetarłam oczy pięściami rozglądajac się czy ktoś wstał jednak na wodzie jak i na statku panowała cisza , jedyne co było słuchać to szum wiatru. Sięgnęłam po telefon.
07:12
Postanowiłam obudzić Harrego i poprosić o odprowadzenie mnie do domu. Mimo że zajęłoby to nam dobrą godzine , jeśli nie więcej nie poproszę go o prowadzenie auta na kacu.
Podeszłam do loczka i lekko szturchnęłam go za ramie. Zero reakcji. Potrzasnęłam nim ale to też nic nie zadziałało. Wzięłam szklankę stojącą obok niego , napełnioną zapewne pitną wodą i wylałam mu na głowe. Ockną się w mgnieniu oka stając na równe nogi.
- Oszalałaś kobieto !? - Krzykną wymachując rękami.
- Próbowałam budzić cię delikatnie ale nie działało.
- Czego chcesz? - Usiadł na ziemi przecierając oczy dłońmi. Kucnęłam obok niego uśmiechając sie.
- Odprowadzisz mnie do domu?
- Ale to kilka kilometrów stąd. Nie dojdziemy tam na piechote. Liam nie pił. Poproś jego. - Padł niczym kłoda na ziemie zwijając się w kłębek.
- Jasne dzięki za pomoc. - Odpowiedziałam sarkastycznie. Na dworze zaczynało robić się coraz cieplej. Zaciągnęłam się świerzym powietrzem lecz piękny zapach stłumił smród alkoholu. - Śmierdzi ode mnie jak od żula. - Rozebrałam się i bez wahania skoczyłam do wody. Z górnego pokładu było jakieś... 2-3 metry. Zimna woda szybko zawładnęła moim ciałem rozbudzając mnie całkowicie. Wynurzyłam się a moje oczy dostrzegły postać stojącą na najniższym pokładzie. Przetarłam oczy ręką.
- Wystarszyłeś mnie idioto ! - Krzyknęłam do śmiejącego sie Nialla.
- Przepraszam księżniczko. Co o tej porze robisz w wodzie?
- Staram się zmyć z siebie ten smród alkoholu.
- Moge się dołączyć? - Uśmiechnęłam się i kiwnęłam twierdząco głową. Wskoczył do wody i chwile potem znalazł się tuż obok mnie. - Pięknie wyglądasz - Moje policzki zalał rumieniec. Popływaliśmy 20 minut i wróciliśmy na łódź gdzie wszyscy już wstali. Otulona dużym ręcznikiem Nialla byłam wtulona w jego ciało.
- Jak się czujecie? - Holly uśmiechnięta tuliła się do Louisa niczym mała dziewczynka.
- Bywało lepiej. - Odsunęłam się od blondyna i bardziej otuliłam ręcznikiem.
- Zimno ci?
- Troszkę. - Uśmiechnęłam sie do loczka i poszłam się ubrać pod pokład. Wstąpiłam na łazienki załatwiłam potrzebę , umyłam ręce i wróciłam do znajomych.
- Victoria.. - Louis zaczepił mnie na schodkach.
- Tak?
- Nie zranisz go prawda?
- Co..Nialla? - Kiwną twierdząco głową. - My.. My nie jesteśmy razem.
- On cię kocha. - Wyminą mnie i zszedł do mini salonu. Stałam tam jeszcze minutę zastanawiając się  nad słowami Louisa.
- Zbieramy się ! - Krzykną Zayn a łódź ruszyła w kierunku molo. Zebrałam swoje rzeczy ze wszystkich pokładów.
Stałam opierając się o barierkę i patrzyłam na rozchlapującą się wode. Po kilku minutach dotarliśmy do pomostu , a tam czekała na mnie niemiła niespodzianka..

17 komentarzy:

  1. Pewnie był tam Justin!!!
    Chciałabym aby ona była z Niall'em.Nwm dlaczego.Widać że on się on nią stara :')
    Rozdział??Boski <3 Nic dodać,nic ująć ;D
    Czekam na nexta :D
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  2. Megamegamegamegamegamegamegaaaa *_* Jesteś wspaniała! <3 Czekam nn :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ona może będzie z Niall'em co ? :) Byłoby super na prawdę :)
    Podoba mi się ta część :) a w ogóle wszystkie są super ! :)
    Czekam na next :) Pozdrawiam i życzę weny ;*

    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie czeka tam Justin
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj dalej.<3
    Niech ona będzie z Niall'em! Czemu nie?
    A Ty jak sie trzymasz? Jak Twoje problemy? Już lepiej? Mam nadzieję, że lepiej.
    Natt

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie piszesz *.* Tylko czekałam na nexta ;>
    I nadal czekam :D dużo weny miej! :P


    zapraszam do mnie; http://niemyslpotemzaluj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejciu *.* czytam tego bloga jest świetny <3 czekam na kolejny rozdział ♥ ;***

      Usuń
  7. rany, ale kac xD hehehe ;)))
    upsss.... snuję przypuszczenia co do 'niespodzianki' :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow fajny roździał pisz szybko nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co w takim momencie dziewczyno pisz bo ja nie wytrzymam *_* Twój blog jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie piszesz ;* Twoje obydwa blogi są BOSKIE :* Kocham cb i twoje blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ! *.....*
    Zapraszam do mnie. ;)
    http://stories-about-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy neeext :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, kocham twoje blogi ^.^ Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam http://fyytim.blogspot.com/ /Paro

    OdpowiedzUsuń