niedziela, 29 grudnia 2013

Ważne Informacje !

Kochani !

Piszę tą notke dlatego , że jest wielkie zamieszanie wśród moich czytelników.
Na moim blogu o Harrym (
harry-fanfiction-styles.blogspot.com ) spadła ilość wyświetleń i komentarzy. O wiele spadła co mnie zmartwiło ! Wywołane jest to tym , że bardzo rzadko dodaje rozdziały. Teraz zaczyna się drugi semestr , nie dam rady prowadzić dwóch blogów naraz więc TYMCZASOWO ZAWIESZAM TEGO BLOGA.
Nie usuwam go ani nie kończe pisac tego opowiadania ! Będzie ono dalej pisane kiedy ogarne się z tamtym blogiem. Tamten , był moim pierwszym. Jest takim moim małym dziełem , moim dzieckiem. 


Chcecie mieć jakiś kontakt ze mną ? Macie jakieś pytania dotyczące któregoś z blogów ?


ASK : http://ask.fm/CNIEx3

GG : 41887032

MOŻECIE TEŻ PISAĆ NA PRIV NA STRONKE :
" Jaram sie jak Niall kanapką "

https://www.facebook.com/pages/Jaram-si%C4%99-jak-Niall-kanapk%C4%85/393548534044920

Z dopiską " do adminki Danielle "





Kocham was i dziękuje za każdy komentarz i każde wyświetlenie ! ♥ 

4 komentarze:

  1. Okej, rozumiem i czekam na następne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  2. :( trochę smutno ale ważne że tymaczasowo i do niego wrócisz :) mam nadzieję że długo to nie potrwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu zadałam Ci pytanie na ask'u bo nie widziałam tego wcześniej szkoda dopiero parę dni temu przeczytałam tego bloga ale jest cudowny ♥ ;*** mam nadzieję że jak najszybciej go odwiesisz <3 i napisałam też notkę pod ostatnim rozdziałem w blogu z Harrym *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ta napisałam to jak już odwisiłaś blog -_- moja inteligencja nie zna granic ahh...

    OdpowiedzUsuń