wtorek, 12 listopada 2013

Rozdział 2



Z jednej strony bardzo się go bałam , jednak z drugiej czułam się przy nim bezpieczna. 
- Gdzie jedziemy ? Dlaczego wyjechaliśmy z miasta ? - Zapytałam po chwili milczenia.
- Nie możemy pozostać w mieście. Tam jest zbyt niebezpiecznie.  
- My ? - Spojrzałam na niego.
- Tak. Ja , chłopaki i TY. - Zaakentował ostatni wyraz. 
- Vic..
- Wiem. - Chciałam sie przedstawić , ale przerwał mi w połowie wyrazu.
- Co.. Ale.. Skąd? 
- Musisz zadawać tyle pytań ?  - Nie odezwałam sie. Podjechalismy pod nowocześnie zbudowany dom. 
 
Był bardzo piękny. Wręcz uroczy. Niall staną pod drzwiami do garażu , obszedł samochód i otworzył mi drzwi. Wyją torbe z bagarznika i chwytając mnie za nadgarstek pociągną w strone drzwi wejściowych. Dlaczego po prostu nie mógł złapać mnie za reke ?  Weszliśmy do dość dużego salonu. Był skromnie lecz drogo umeblowany.  Postawił moją torbe na ziemi i pociagną mnie wgąb mieszkania. Poszliśmy na piętro.
- To twój pokój - Zostawił mnie , po chwili przyszedł z moją torbą którą rzucił na łóżko i wyszedł trzaskając drzwiami. Usiadłam na łóżku zastanawiając sie co mam dalej zrobić. Uciec ? Dokąd . Byliśmy z 50 km od miasta. Zadzwonić do kogoś ? Do kogo.. Przecież nie moge powiedzieć o tym .. W sumie , nikogo tu nie mam. Była już 00:00 postanowiłam pójść się wykąpać. Zeszłam powoli na dół.. Siedział rozłożony na kanapie z piwem w ręku.
- Czemu nie śpisz ? - Zapytał nawet sie nie odwracając.
- Chciałam zapytać gdzie jest łazienka ?
- Tutaj po prawej - Wskazał ręką w której trzymał piwo. Poszłam na góre po ręcznik i jakąś koszulke. Zeszłam na dół do łazienki i nalałam wody do wanny. Była wielka , jakby była stoworzona dla dwóch osób. Rozebrałam sie i powoli "wsunęłam". Fala gorąca ogarnęła moje ciało. Założyłam słuchawki  i puściłam swoją ulubioną piosenke. Zamknęłam oczy i pozwoliłam wyobraźni sie ponieść. 


* 10 minut później *

Poczułam czyjąś ręke na swoim ramieniu. Szybko "wyrwałam" sobie słuchawki z uszu. 

- Niall ! Wyjdź !  - Krzyknęłam naciągając rękami piane pod samą szyje. 
- Spokojnie. Nie skrzywdze cie - Chwycił mnie za ręke. 
- Prosze wyjdź. - Chwila ! Chwycił mnie za RĘKE. Oh jaki on "czuły". 
- Uspokój sie. Nic ci nie zrobie. - Gładził kciukiem moją dłoń. - Chce tylko porozmawiać.
- O czym ? 
- Nie chciałem cie wystraszyć.  Nie jestem taki za jakiego mnie masz. - Wstał i wziął ręcznik rozkładając ręce. - Chodź.
- Nie.. Niall prosze , zostaw mnie samą. 

- Chodź. Zamknę oczy. - Powoli zamkną oczy wzdychając głośno. Chlusnęłam wodą aby upozorowac to że wstaje. Szybko odtowrzył oczy i uśmiechną sie pod nosem.

- Niall ! - krzyknęłam i zaśmiałąm sie.
- Em.. Myślałem ze sie wywróciłąaś - Podrapał sie po głowie. I rozłożył ręce z ręcznikiem. Powoli wstałam i odrazu wskoczyłam w jego ramiona. "Opatulił" mnie ręcznikiem . Położył swoje ręce na wysokosci mojej kości ogonowej , ja trzymałam go za ramiona. Nasze twarze dzieliły milimetry. Spojrzałam mu prosto w oczy przez co mimowolnie sie uśmiechnęłam. Wpatrywałam sie w jego jasnoniebieskie tęczówki ok minuty. Spojrzałam na jego usta a on po tym "geście" zbliżył sie do moich. Czułam jego oddech na swojej skórze. Serce zaczęło mi być coraz szybciej. 

35 komentarzy:

  1. Świetne, cudowne i boskie. Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku *o*
    Boskie <3
    Świetny blog :)) Czekam z niecierpliwością na kolejny roździał i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny szybko c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj kolejny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba jeden z najlepszych blogów jakich czytałam!jesteś naprawdę świetną pisarką i mam nadzieję że nowe rozdziły bd troche szybciej ale i tak na razie jest wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawaj kolejny!!!! Kocham to!!!!! Świetnie piszesz, nawet się uśmiecham to czytając. Chce dalej, potrzebuje tego na seriio :)))) Jak tlenuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity ! Szybko daaleej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde!Zajebiste!Czytam również takiego jednego SUPER bloga i myślałam że nic mu nie dorówna!A tu prosze!I LOVE THIS BLOG<3 no i Ciebie też hihi :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbisty, kiedy następna cz. ?
    Zapraszam do mnie :) http://przypadek-nie-sadze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalej, dalej, dalej!!! Super! <3333333

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezuuuu!!! Genialnyy <3 Pod koniec ciągle się uśmiechałam gdy to czytałam ^^ Kiedy następny? już się doczekać nie mg :**

    OdpowiedzUsuń
  13. next pliss :-P :-* fajny kocham takie blogi ale wkuża mnie czekamie na następny rozdział :-( sory jak grzieś jest błąd ortograficzny w tej ripoście /Paro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  15. super dawaj dalej czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożeee *O* Booooooskie ! Kocham,kocham,kocham.. Czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Dalej !!!!! ty to masz talent Ola!!!! next :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog zajebistyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog pisz dalej pisz pisz pisz prosze !!!! :D :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, ale bardzo denerwuje mnie to " coś tam ! coś tam ! " powinno być "coś tam! coś tam! " xD

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała jesteś czekam mam nadzieje ze bd szybko

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej super blogg dziewczyno dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś cudowna dawaj następny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekamy to jest świetne fajnie by było gdybyś pisała notki pod rozdziałem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. To najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam.! Kocham cię! Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  26. Daj nexta, proszę! Czekam już baardzo długo.... :**********

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy kolejny? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ej no tracisz fanów przez to że strasznie przedłużasz już dzisiaj minęło 10 dni od dodania 2 roździału..... :( Wchodze codziennie i patrzę czy jest napstępny a tu go nie ma!!! Wiesz zawodzisz ludzi!!!! Jak dodajesz bloga to go prowadź systematycznie a nie przedłużasz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest naprawdę świetny! <3 Kiedy będzie next? (proszę odpowiedz ;*)

    OdpowiedzUsuń
  30. prosze dawaj szybko bo strasznie przedłużasz ja czekam tak długo zapowiadało się fajnie a tu masz już prawie 2 tygodnie minęło

    OdpowiedzUsuń